Moekka!

Olen sairaanhoitaja opiskelija ja kirjoitan tätä omaa blogia nyt ihka ensimmäistä kertaa =) ja ihan opiskelutehtävänä. Minulla ei ollut aavistustakaan siitä, kuinka helposti oman blogin voi nettiin perustaa. Toivottavasti en nyt haukkaa liian isoa palaa kerralla ja mene asioiden edelle, ajatellen kuinka helppoa tämä tulisi olemaan! Kunhan löytää itselleen sopivan blogin tekosivun, niin kuka vaan tavallinen tallaaja pystyy tekemään blogin mieluisaksi kokemastaan aiheesta.

Olen aina ollut melko avoin ihminen, mutta -face to face- ihmisten kesken ihan livenä. En siis näin netissä ja jossain blogissa, jota voi kuka vaan tuntematon lukea! Pelekään kai sitä, että kertomiani tietoja voitaisiin käyttää väärin, jopa minua itseäni kohtaan =(. Nyt varmaan siellä ruudun ja näppiksen takana tottuneet bloggaajat ajattelevat minusta että: "Voe mikä tumpelo siellä nyt on kirjoittamassa blogia!" Lohdutan nyt itseäni sillä, että tumpelohan minä olen tässä netin- ja blogin käytössä, vieläkin.... =).

Voin rehellisesti kertoa, että vielä itse viivyn -joidenkin mielestä antiikin aikaisessa- messengerissä, odottamassa epätoivoisesti kavereitani takaisin sinne, viestittelemään reaaliajassa. Kaipaan niitä keskusteluja ystävien kanssa webbikameran ja kuulokkeiden välityksellä, mutta EIH...=(! Eihän siellä enään kukaan ole, vaan kaikki tuntuu menneen facebookkiin, josta minä en ole oppinut/tottunut käyttämään. Ja niitä fanituksia ja faniryhmiä ja että kaikki on kaikkien kavereita! Mur! Nolottaa ihan kertoa, että perustin tai siis tein  jopa itselleni pelkistetyn facebookin, mutta en ole sitä juurikaan käyttänyt... en millään lailla...

Minä ymmärrän kaverit pikkusen eri tavalla, kuin siten että netissä jokaiselle "kaverille" siis kaikille jaetaan itsestään niin paljon asioita.... Esim. joku nimeltä mainitsematon henkilö kirjoitti naamakirjaansa tunnin välein mitä milloinkin tekee, vessakäynnit, nenän niistot ja jopa sen että oli hoitanut jalkavaivaisen hevosensa jalkoja... siis jalka kerrallaan kirjoitti mitä oli sille tehnyt.... Huhhuhhuu... Mietin mielessäni sitä, että kuka sellaista jaksaa lukea, saati sitten kuka sellaisesta on kiinnostunut =D! Noh, tottunut bloggaaja varmaan haluaisi minulle kertoa, että se on jokaisesta itsestään kiinni mitä haluaa nettiin kirjoittaa ja kenelle sen jakaa... joo joo... =) Tällä tuli varmaan se seleville, että olen "hieman" epäluulonen nettiä kohtaan, mutta luulen ettei tämä vielä mene sairauden puolelle ;).

Tässä siis mun tuumailuja näin alakuun, katotaan mitä tästä tullee =)!! Ai niin, tietsikka jumitti jo tätä kirjoitusta raapustaessa kun yritin lisätä hymiöitä, niin se ei näyttänyt mulle minkäänlaista hymyä ja hävitti kaikki kirjoittamani tekstit! Siitä siis tuo kategoria alku aina hankalaa... =) ja siksi käytän kirjotuksessani näitä "näppishymiöitä"!

-PN-